Fandom

SWikoopedia

Darca Nyl

26pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Kot plačanec je bil Darca Nyl vpleten v številne bitke in spore pred letom 32 BBY(?).

Ena od bitk je potekala nad vesoljskim pristanom neznanega planeta. Tukaj je bil Darca del bataljona, opremljenega z reaktivnimi motorji. Te vojake naj bi pripeljali v bitko znotraj prevaževalcih vojske in bi bili usmerjeni proti večjim zračnim plovilom.

Prav pred njihovim odhodom v to bitko, so sovražniki zadeli vozilo tega bataljona in je večina vojakov takoj pomrla. Samo Garrett in Darca sta preživela eksplozijo in sta zapustila uničeno vozilo.

Že v zraku sta se hotela povezati z bližnjim bataljonom, vendar je sovražni ogenj zadel Garrettov reaktivni motor. Garrett je začel padati nenadzorovano proti tlom. V samo nekaj sekundah časa je Darca rešil Garrettovo življenje, vendar je izkušnja naredila trajen vtis na plačančevo življenje in ga je pripeljala do zapustitve prejšnjega načina življenja.

Ker je bil Darca Nyl še vedno zvoboden po bitki, se je morala bitka končati z zmago za njegovo stran ali pa vsaj izenačeno.

V drugih jezikih

Also on Fandom

Random Wiki